ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 2 0 1 7

AUTO

 

Suzuki Baleno

Το νέο Baleno ξεκίνησε ήδη την εμπορική του πορεία στην ελληνική
αγορά και βρίσκεται στις εκθέσεις της Suzuki. Δεν έχει καμία σχέση με το
μικρομεσαίο μοντέλο που υπήρχε από το 1995 μέχρι το 2002. Πρόκειται για
ένα ολοκαίνουργιο σουπερμίνι που όμως δεν αντικαθιστά, αλλά συμπληρώνει
το Swift στην κατηγορία. Κύριο χαρακτηριστικό του είναι η μεγάλη ευρυχωρία,
ενώ η γκάμα περιλαμβάνει δύο κινητήρες βενζίνης: τον καινούργιο 1.0 Turbo
Boosterjet και τον ατμοσφαιρικό 1.2 DUALJET με διπλό injection, ο οποίος
χρησιμοποιείται και στην υβριδική έκδοση 1.2 SHVS (Smart Hybrid Vehicle
– Suzuki). Άλλα τεχνολογικά καλούδια του μοντέλου της Suzuki είναι
το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος Radar Brake Support (RBS) και το
infotainment Smartphone Linkage Display Audio με οθόνη 7’’, θύρα USB,
υποδοχή SD card, συμβατότητα με Apple CarPlay και κάμερα οπισθοπορείας.
Εφοδιασμένο με τον αποδοτικό κινητήρα 1.5dCi 110 Euro 6 με σύστημα Stop
& Start, το Dacia Duster σε 2κινητες και 4κινητες εκδόσεις εντυπωσιάζει με
τον απόλυτα ολοκληρωμένο χαρακτήρα του.
Έχοντας κερδίσει το αγοραστικό σε παγκόσμιο επίπεδο, το Dacia Duster
συνδυάζει ιδανικά μια σειρά χαρακτηριστικών, όπως η αντοχή, η αξιοπιστία,
οι υψηλές εκτός δρόμου δυνατότητες, αλλά και η ευρυχωρία. Η έλευση των
κινητήρων 1.5 dCi 110 προδιαγραφών Euro 6 που συνδυάζονται με σύστημα
Stop & Start έδωσε επιπλέον ώθηση στο μοντέλο που προσφέρει την ίδια
υψηλή απόδοση με βελτιστοποιημένη οικονομία καυσίμου. Όλα τα παραπάνω
χαρακτηριστικά συμπληρώνουν τον στιβαρό χαρακτήρα του Dacia Duster που
ξεχωρίζει για την αντοχή, την άνεση και την ασφάλεια που προσφέρει στις
εντός και εκτός δρόμου διαδρομές.
Το Baleno του αύριο, σήμερα.

 

DACIA Duster

Το απόλυτο Crossover

 

Εφοδιασμένο με τον αποδοτικό κινητήρα 1.5dCi 110 Euro 6 με σύστημα Stop
& Start, το Dacia Duster σε 2κινητες και 4κινητες εκδόσεις εντυπωσιάζει με
τον απόλυτα ολοκληρωμένο χαρακτήρα του.
Έχοντας κερδίσει το αγοραστικό σε παγκόσμιο επίπεδο, το Dacia Duster
συνδυάζει ιδανικά μια σειρά χαρακτηριστικών, όπως η αντοχή, η αξιοπιστία,
οι υψηλές εκτός δρόμου δυνατότητες, αλλά και η ευρυχωρία. Η έλευση των
κινητήρων 1.5 dCi 110 προδιαγραφών Euro 6 που συνδυάζονται με σύστημα
Stop & Start έδωσε επιπλέον ώθηση στο μοντέλο που προσφέρει την ίδια
υψηλή απόδοση με βελτιστοποιημένη οικονομία καυσίμου. Όλα τα παραπάνω
χαρακτηριστικά συμπληρώνουν τον στιβαρό χαρακτήρα του Dacia Duster που
ξεχωρίζει για την αντοχή, την άνεση και την ασφάλεια που προσφέρει στις
εντός και εκτός δρόμου διαδρομές.

 

Ακόμα πιο διασκεδαστική οδήγηση

ΝΕΟ MINI CABRIO


Το μικρό premium cabrio προάγει την έννοια της ‘open-top’ διασκεδαστικής
οδήγησης. Το νέο MINI Cabrio ήδη ετοιμάζεται να υποδεχτεί την προσεχή
ανοιξιάτικη σεζόν. Το ανοιχτό 4θέσιο αναμένεται στα καταστήματα των
Εμπόρων το Μάρτιο του 2016 – με κομψές, φίνες γραμμές, αισθητά πιο
σπορ χαρακτήρα, την προϊοντική ωριμότητα της νέας γενιάς και με πέντε
προτεινόμενες εκδόσεις κινητήρων. Ταυτόχρονα, το λανσάρισμα του νέου
MINI John Cooper Works Cabrio σηματοδοτεί το ξεκίνημα της απόλυτης
σπορ διασκεδαστικής οδήγησης.
Το νέο MINI Cabrio λανσάρεται με μία ευρεία γκάμα αποκλειστικού
εξοπλισμού για ‘open-top’ απόλαυση σε κλασικό στυλ της Βρετανικής
premium μάρκας. Το πλήρως αυτόματο soft top – καθαρά ηλεκτρικό για
πρώτη φορά – διατίθεται και σε έκδοση οροφής MINI Yours μοναδικά
κεντημένη με το μοτίβο της Βρετανικής Σημαίας (Union Jack). Κατόπιν
παραγγελίας, προσφέρονται επίσης Always Open Timer, αυτόματο A/C
με cabrio mode και λειτουργία προειδοποίησης βροχής του MINI Connected.
Η απόλαυση της ‘open-top’ οδήγησης συνδυάζεται με ευελιξία και
ασφάλεια χάρη στις προηγμένες τεχνολογίες κίνησης και ανάρτησης, στην
εξαιρετικά άκαμπτη δομή αμαξώματος και σε ένα πλήρως ενσωματωμένο
σύστημα προστασίας με roll-bar.
Τρεις βενζινοκινητήρες και δύο σύνολα diesel τελευταίας γενιάς με
Τεχνολογία MINI TwinPower Turbo διατίθενται για το MINI Cabrio
(κατανάλωση μικτού κύκλου: 6,0 – 3,8 l/100 km, εκπομπές CO2 στο
μικτό κύκλο: 139 – 100 g/km). Το νέο MINI John Cooper Works Cabrio
(κατανάλωση μικτού κύκλου: 6,5 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο:
152 g/km) ετοιμάζεται επίσης να εφορμήσει με 4-κύλινδρο κινητήρα 170
kW/231 hp turbo.

 

Οδηγούμε το νέο C3

Σε μια στιγμή που τα supermini διεκδικούν το ρόλο του μοναδικου
αυτοκινήτου μιας οικογένειας στην πλειοψηφία πια της ευρωπαϊκής
εμβέλειας, η Citroen δημιουργώντας τη νέα γενιά του C3 διάβασε
παρεμφερώς με τον ανταγωνισμό την εποχή: ένα supermini πρέπει πια να
έχει χώρους, αλλά όχι εις βάρος ενός ιδιαίτερου σχεδίου.
Η Citroen έχει σίγουρα παράδοση στη σχεδιαστική τόλμη και
προσωπικότητα, και το νέο C3 τη συνεχίζει, παρότι συνήθως η αύξηση του
μήκους -στα 3,99 μέτρα τώρα- και του πλάτους -κατά 2 cm, στα 1.379 mm-
από την προηγούμενη γενιά θεωρητικά θα έκανε πιο αισθητικά δύσκαμπτο
το αμάξωμα. Αυτό βρήκε λύση με τη μείωση του ύψους κατά 4 cm (1,47
μέτρα) από το ψηλό προηγούμενο C3, που -μαζί με όλες τις οριζόντιες
γραμμές του αμαξώματος- είναι η βασική προδιαγραφή για ένα δυναμικό
σχέδιο.
Συμβάλλει και το ψηλό ρύγχος με διπλά φωτιστικά σώματα, η μπάρα
χρωμίου στα φώτα ημέρας και τα έγχρωμα πλαίσια στους προβολείς
ομίχλης, η ψηλή γραμμή των προφυλακτήρων, οι μεγαλύτεροι θόλοι και
τροχοί της κατηγορίας, οι νευρώσεις και τα τρισδιάστατα πίσω φώτα και
βέβαια οι Airbumps στο κάτω μέρος των θυρών, που -σαν το Cactus-
έχουν έξι μικρούς αερόσακους και είναι άφθαρτοι από γρατζουνιές.
Η βασική προτεραιοτητα της άνεσης προκύπτει από την αύξηση των
διαστάσεων, την υποδειγματική θέση οδήγησης μπροστά από το
μινιμαλιστικό ταμπλό που διατρέχεται σε όλο το πλάτος του από μια
οριζόντια επιφάνεια, από την ηχομόνωση, από τους χώρους των πίσω
επιβατών που αυξήθηκαν με την αύξηση μήκους-μεταξονίου-πλάτους (με
λιγότερο χώρο για τα κεφάλια τους τώρα, φυσικά) και από τα 300 λίτρα για
τις αποσκευές, μεταξύ άλλων.
Η Citroen, προφανώς για να προσδώσει περαιτέρω νεανικότητα στο C3,
έχει δώσει έμφαση στην εξατομίκευση, προσφέροντας για το αμάξωμα
εννέα επιλογές χρωμάτων και τρεις επιλογές οροφής (λευκή, μαύρη,
κόκκινη) -συνολικά 36 πιθανούς συνδυασμούς- και για το εσωτερικό 4
επιλογές πακέτων χρωματισμού και υλικών.
Τρεις κινητήρες βενζίνης PureTech και δύο πετρελαίου BlueHDi
συνοδεύουν το Citroen C3, και συνδυάζονται με το μηχανικό κιβώτιο ή το
νέας γενιάς ημιαυτόματο Auto6 (πρώην ΕΑΤ6). Οι κινητήρες βενζίνης είναι
οι τρικύλινδροι PureTech 68, 82 και 110 (Stop & Start) και πετρελαίου
οι BlueHDi 75 (Stop & Start) και 100 (Stop & Start). Στους κινητήρες
βενζίνης η εργοστασιαή κατανάλωση κυμαίνεται στα 4,6-4,7 l/100km και
στους diesel στα 3,2-3,7 λίτρα.

 

Αυτοπεποίθηση και ευελιξία από SAV της BMW

BMW X1

Η BMW X1 είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για όλους εκείνους που θέλουν
να ερμηνεύσουν τον όρο «οδηγική απόλαυση» σύμφωνα με τις ιδιαίτερες
ανάγκες και επιθυμίες τους. Οι αναλογίες SAV επιδεικνύουν εντυπωσιακή
αυτοπεποίθηση, ενώ το εσωτερικό τεράστια ευελιξία. Με τις εκδόσεις
BMW xLine και BMW Sport Line, σας προσφέρονται δύο διαφορετικοί
σχεδιαστικοί κόσμοι που σας επιτρέπουν να προσθέσετε τις προσωπικές
σας «πινελιές» στο εξωτερικό και το εσωτερικό. Χάρη στο συνδυασμό
των μέτρων του BMW Efficient Dynamics με τους αποδοτικούς κινητήρες
βενζίνης και diesel BMW TwinPower Turbo, η BMW X1 επιδεικνύει
εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων
σε όλες τις εκδόσεις κινητήρων.
Η BMW X1 αποδίδει τη χαρακτηριστική εμφάνιση ενός SAV με τρόπο
που είναι εξίσου πολυμορφικός όσο και δυναμικός. Είτε μέσα στην
πόλη είτε εκτός δρόμου, η δυναμική, «γραμμωμένη» σιλουέτα της, με το
μακρύ μεταξόνιο και τους κοντούς προβόλους, κλέβει τις εντυπώσεις.
Το αυτοκίνητο συνδυάζει αθλητική σχεδίαση με compact εξωτερικές
διαστάσεις, χωρίς όμως αυτό να γίνεται εις βάρος της ευελιξίας ή της
μεγάλης ευρυχωρίας και στις δύο σειρές καθισμάτων. Ο συνδυασμός
υλικών υψηλής ποιότητας με ταιριαστές διακοσμητικές επιφάνειες και
λεπτομέρειες συμπληρώνει περίτεχνα τη συνολική εμφάνιση της BMW X1.

 

CLIO & CLIO SPORT TOURER
Αποτελούν μια από τις δημοφιλέστερες επιλογές τόσο στην Ευρώπη, όσο και
στην Ελληνική αγορά.


Διατηρώντας την 1η θέση σε πωλήσεις στην Ευρώπη στο B segment με
τα CLIO / CLIO SPORT TOURER και CAPTUR, η Renault έχει καταφέρει να
δημιουργήσει τη δική της σχολή, με μοντέλα που ξεχωρίζουν για τη δυναμική
τους εμφάνιση, τις εφαρμογές υψηλής τεχνολογίας, την οδηγική αίσθηση,
αλλά και την πρακτικότητα, παρέχοντας απόλυτα ολοκληρωμένες λύσεις, με
δυνατότητες που συναντά κανείς σε μεγαλύτερες κατηγορίες.
Τα νέα Renault CLIO και CLIO SPORT TOURER, διαθέτοντας τα πλέον
εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης όπως φώτα τεχνολογίας
full LED, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος Easy
Park Assist, καθώς και το σύστημα multimedia R-LINK προσφέρουν μια
πραγματικά απολαυστική εμπειρία οδήγησης. Σε αυτό συμβάλλουν και οι νέοι
προηγμένοι κινητήρες βενζίνης – diesel της Renault, οι οποίοι προσφέρουν
υψηλή απόδοση και παράλληλα χαμηλή κατανάλωση, μειωμένες εκπομπές
ρύπων (όλες οι εκδόσεις diesel με μηχανικό κιβώτιο απαλλάσσονται από την
καταβολή τελών κυκλοφορίας), αλλά και μικρό κόστος συντήρησης.
Η ιδανική στιγμή για να αποκτήσεις τα νέα Renault.

 

TOYOTA

Το νέο Yaris βελτιωμένο σε 900 σημεία!!!


Βασισμένο στο υπάρχον, τρίτης γενιάς Yaris, το μοντέλο του 2017
διαθέτει 900 καινούρια «σημεία» με στόχο τόσο τη βελτίωση του
σχεδιασμού και τις δυναμικές επιδόσεις όσο και την ασφάλεια.
Οπτικά οι εμπρός και οι πίσω ποδιές έχουν σχεδιαστεί για να
προσδώσουν στο νέο μοντέλο μια πιο σπορ και πιο δυναμική
εξωτερική εμφάνιση. Αυτό, ουσιαστικά, έχει επιτευχθεί μέσω των
νέων προβολέων, της τραπεζοειδούς μάσκας, της επανασχεδιασμένης
πίσω πόρτας καθώς και του πίσω προφυλακτήρα ενώ νέα είναι και τα
LED πίσω φώτα. Επιπλέον, δύο νέα χρώματα έχουν προστεθεί στη
γκάμα του ευρωπαϊκού Yaris: το Hydro Blue και το Tokyo Red.
H καμπίνα του νέου Yaris επωφελείται, επίσης, από μια σειρά
βελτιώσεων όπως μια νέα έγχρωμη οθόνη 4,2 ιντσών για
ενημέρωση και ψυχαγωγία, τριάκτινο τιμόνι, μπλε φωτισμό οργάνων
και αεραγωγούς σε στιλ προπέλας.
Κατά τη δημιουργία του ιαπωνικού μοντέλου η Toyota εισήγαγε μια
νέα τακτική στον εξοπλισμό του. Οι απλές εκδόσεις παρέχουν τις
βασικές προδιαγραφές του hatchback ενώ οι μεσαίες εφοδιάζονται
με την 4,2 ιντσών οθόνη που αναφέραμε παραπάνω.

 

SUZUKI

Το νέο Ignis, έχει μήκος 3,70 μέτρων και κινητήρα 1.200 κυβικών

Αν υπάρχει περίπτωση να θυμόσαστε τα προηγούμενα Ignis της Suzuki
αυτό εδώ δεν έχει καμία ουσιαστικά σχέση μαζί τους. Τόσο από πλευράς
διαστάσεων μιας και το μήκος του δεν ξεπερνά τα 3,70 μέτρα όσο και
από πλευράς εμφάνισης. Κι αυτό γιατί το νέο Ignis είναι μια φρέσκια
πρόταση, με μοντέρνες σχεδιαστικά γραμμές οι οποίες ακολουθούν και
την παράδοση της μάρκας, νεανικό στυλ, μικρές διαστάσεις και άνετο
εσωτερικό, συνδυασμός που δύσκολα βρίσκεται γενικά και πόσο μάλλον
στη μικρότερη κατηγορία ειδικά.
Η ενδιαφέρουσα σχεδιαστική προσέγγιση του αμαξώματος συνεχίζεται
και στο εσωτερικό, όπου κυριαρχούν οι μοντέρνες γραμμές και ο νεανικός
διάκοσμος με τα φωτεινά χρώματα. Από κει και πέρα το μεταξόνιο των
2,43 μέτρων συμβάλλει με τη σειρά του στους άνετους χώρους στο
εσωτερικό, ενώ με βάση τα δεδομένα της κατηγορίας ιδιαίτερα καλή
είναι και η χωρητικότητα των 267 λίτρων του πορτμπαγκάζ. Παράλληλα
πλούσιος είναι και ο εξοπλισμός, καθώς ακόμα και οι βασικές εκδόσεις θα
διαθέτουν κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα πλοήγησης, καθώς και το
Smartphone Linkage Display Audio (SLDA), που επιτρέπει τη σύνδεση με
το τηλέφωνό μέσω Bluetooth ή καλωδίου USB.
Ο εξοπλισμός ασφάλειας του νέου Ignis, εκτός από τα στάνταρ στοιχεία
μπορεί να περιλαμβάνει και το σύστημα «Dual Camera Brake Support»,
που χρησιμοποιεί 2 κάμερες τοποθετημένες στο εμπρός μέρος του
αυτοκινήτου.
Ο κινητήρας είναι ο ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος DUALJET των 1.200
κυβικών και των 90 ίππων (120 Nm), που συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο
κιβώτιο 5 σχέσεων είτε με αυτόματο. Παράλληλα διαθέτει και το ελαφρύ
υβριδικό σύστημα SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) για ακόμα
μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και λιγότερους ρύπους.
Η παρουσία της τετρακίνησης σε συνδυασμό και με την απόσταση των 18
εκατοστών από το έδαφος αλλά και το σχετικά χαμηλό βάρος είναι καλές
προϋποθέσεις για την άνετη μετακίνηση και πέρα από την άσφαλτο.

PEUGEOT

Το 5 θυρο 108


Κομψό και ελκυστικό, πρωτότυπο και ξεχωριστό, φτιαγμένο για να
ταιριάζει σε περιβάλλον αστικών μετακινήσεων και στο lifestyle
της πόλης, το νέο Peugeot 108 διαθέτει εξαιρετικά περιορισμένες
εξωτερικές διαστάσεις, και διατίθεται σε κλειστή ή ανοιχτή έκδοση.
Το νέο Peugeot 108 είναι η επιτομή του στυλ και της κομψότητας
Το αυτοκίνητο τραβά όπου και να βρεθεί, τα βλέμματα, χάρη στο
εκλεπτυσμένο design οχήματος πόλης με τις έντονες σχεδιαστικές
λεπτομέρειες.
Έχει δυνατότητα εξατομίκευσης ώστε να ταιριάζει σε κάθε σας απαίτηση,
με οκτώ εξωτερικά χρώματα για το αμάξωμα, και επτά επιλογές με τρία
διαφορετικά εσωτερικά περιβάλλοντα.
Και το νέο Peugeot 108 TOP! διαθέτει επίσης μία μεγάλη πλήρως
ανακλινόμενη υφασμάτινη οροφή που σας δίνει μία νέα οπτική της
μεγάλης πόλης.
Πάντα θα υπάρχει ένα Peugeot 108 για τον καθένα!
Με οκτώ χρώματα για το αμάξωμα , επτά παραλλαγές και πληθώρα
επιλογών εσωτερικών επενδύσεων, το νέο Peugeot 108 μπορεί να
διαμορφωθεί ώστε να ταιριάζει απόλυτα στη δική σας προσωπικότητα
και αισθητική.
Επιλέξτε ένα από τα διαθέσιμα χρώματα, υλικά, στυλ και μοναδικές
εξωτερικές και εσωτερικές λεπτομέρειες, και δημιουργήστε το Peugeot
108 που σας εκφράζει απόλυτα. Το νέο The new Peugeot 108 TOP! Σας
δίνει επίσης τη δυνατότητα προσωπικής διαμόρφωσης της υφασμάτινης
οροφής σε αποχρώσεις Black, Grey ή σε εξαιρετικά πρωτότυπο Purple
Berry!
Απελευθερώστε τις αισθητικές σας επιθυμίες μέσα από το στυλ του
νέου 108 – δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να σας κάνει να ξεχωρίσετε
από το πλήθος!

Tags from the story

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *